Hero banner W4V zakelijk

Zakelijk sponsoren

Staat jouw organisatie voor moed, daadkracht, menselijkheid en verantwoordelijkheid? Dan sluiten jullie kernwaarden perfect aan bij de missie van Hulp voor Helden: het welzijn van militairen, veteranen en hun thuisfront!

Als zakelijk sponsor van de Walk4Veterans sta je 30 dagen lang in het vizier van veteranen. Zo vergroot je je betrokkenheid met deze doelgroep door je betrokkenheid te tonen.

Een sponsor van de Walk4Veterans toont waardering. Een sponsor steunt! En daarmee laat je zien dat je je betrokken voelt. Met het tonen van deze betrokkenheid, vergroot je je betrokkenheid. Want een klant met een positief imago van je bedrijf zal sneller geneigd zijn om een (blijvende) samenwerking aan te gaan. Interesse wekken, vertrouwen winnen en een band creëren; dat is waar het om draait. Met een sponsorpakket van de Walk4Veterans sla je drie vliegen in één klap!

Sponsorpakketten 2023

Het startschot van de 10e editie van de Walk4Veterans wordt gegeven op 9 september 2023. De standaard pakketten voor 2023 zijn nog niet bekend. Voor elk pakket geldt dat het hele sponsorbedrag voor  100% fiscaal aftrekbaar is want Hulp voor Helden is een ANBI!

De pakketten bevatten o.a.:

  • Publicatie van bedrijfsnaam, logo en motivatie in:
    • Website Hulp voor Helden
    • Nieuwsbrief Hulp voor Helden (digitaal + hardcopy)
    • Sociale Media Hulp voor Helden
  • Bedrijfspagina op het actieplatform van Hulp voor Helden
  • Eenmalige publicatie van van bedrijfsnaam, logo en/of interview in de CheckPoint hét magazine van het Nederlands Veteranen Instituut

Optioneel bieden wij onze sponsoren:

Lunchwandelen

Met de Walk4Veterans worden medewerkers uitgedaagd om 30 dagen lang een stevige lunchwandeling te maken. Met ons speciale actieplatform kunnen zij zich laten sponsoren door familie, vrienden en zakelijke relaties. Zo ontwikkelt deze maatschappelijke boodschap een exponentieel bereik

StoryTelling

Laat medewerkers vertellen waarom zij meedoen met de Walk4Veterans. Wij plaatsen deze authentieke verhalen op onze website en delen ze op onze sociale media. Lees hier de verhalen van Ana Maria Oniceanu (DataExpert) en Rob Jobben (Atos).

Sluiten